March 9, 2015

වේගා! හදවතින්ම ශ්‍රී ලාංකිකයි!

ලැම්බෝගිනි, ටෙස්ලා ,ෆෙරාරි ,බුගාටි නම් අතරට අලුත් නමක් එකතුවෙන්න නියමිතයි. ඒ වේගා.. . සම්පූර්ණයෙන් ලංකාව තුලදීම නිපදවන ෆුල් ඉලෙක්ට්‍රික් ස්පෝර්ට් කාර් එක. මේ කාර් එකට තත්:3.5 ඇතුලත 0 -> 60 mph වේගයකට ළඟාවෙන්න පුලුවන්! ඒ වගේම මේ  රථයට පැ.කි.මි 220 ක උපරිම වේගයක් ලබා ගන්න පුලුවන්. ඒ කියන්නෙ රේසිං කාර් එකක්! එක පාරක් චාර්ජ් කරලා කි.මි 220ක් යන්න පුලුවන්...! ලංකාවෙ හදනවා කියන කොට සමහර අය පුදුම වේවි. ඒ තරමට හිත් ඇදගන්න පුලුවන් විදිහට මේ කාර් එක සැලසුම් කරලා තියෙනවා
මේ වැඩකටයුතු මෙහෙයවන්න, මුදල් යොදවන්නේ Codegen හි ප්‍රධාන විධායක නිලධාරි හර්ෂ සුබසිංහ මහතා විසිනුයි. 
      මේ වන විටත් ඔවුන්ගේ උත්සහය ඵල දරා ඇති බවත්, මේ මාසය තුලදි මෙහි ආකෘතිය නිමවා අවසන් කිරීමට හැකි බවත් ඔහු පවසා සිටී. වේගා ව්‍යාපෘතියේ ඉංජිනේරු උපදේශකවරයා වන තිලක් දිසානායක මහතා පවසන අන්දමට ඔව්න් දැන් මෝටර් රථයේ මූලික තාක්ෂණ යෙදවුම් නිර්මාණය කරමින් සිටී. තවද වේගා හි ව්‍යාපෘති කලමණාකරු වන ආචාර්ය බෙශාන් කුලපල පවසා සිටියේ "අපිට තියෙන ලොකුම අභියෝගය තමයි ලංකාව තුල මෙවැනි සංකීර්ණ තාක්ෂණික ව්‍යාපෘති පවා සිදුකරන්න පුලුවන් බව ඒත්තු ගන්වන එක.රට තුල දිවෙන මෝටර් රථ සියල්ල විදුලිය මගින් ක්‍රියාත්මක වෙනවනම් ඉන්ධන වලට වැයවෙන ඇමරිකානු ඩෝලර් මිලියන් 2.5 පමණ රටට ඉතිරි කරන්න පුලුවන්. " යනුවෙනි.
වේගා මෝටර් රථයේ බඳ කොටස් නිපදවීමට කාබන් ෆයිබර් යොදා ගනී. බල සැපයුමට ලිතියම් බැටරි පද්ධතියක් යොදා ගන්නා මෙහි අශ්ව බල 900 කින් යුතුය. රියදුරු සුක්කානම, ගියර හා අනෙකුත් සංරචක අතර ප්‍රතිචාර දැක්වීමේ කාලය අවම කිරීමට සංකීර්ණ පරිගණක ඇල්ගොරිතමයක් මෙහි ක්‍රියාත්මකවේ.


මේ විස්තරේ නම් දැනටමත් ගොඩක් අය දන්නවා. ඒත් මේ පෝස්ට් එක දාන්නෙ නොදැක්ක කෙනෙක් ඉන්නව නම් දැනගන්නත් එක්ක. මොකද මේ ගැන බ්ලොග් එකේ දැම්මෙ නැත්නම් වැඩක් නෑ..
හැමදාමත් කියනව වගේ ලෝකෙ ඉන්න සුපිරිම නිර්මාණ කරුවො ඉන්නෙ ලංකාවේ. නියමුවන් රහිත යානා හදන, බයිසිකලයටත් එන්ජින් එකක් හයි කරන්න තරම් හසල දැනුමක් තියෙන බුදිධිමත් අය අපේ රටේ ඉන්නවා. ඉතින් ඒ අය අතින් මේ වගේ වැඩක් වෙනවා කියන එක අරුමයක් නොවෙයි. මේ විස්තරය ගොඩක් වෙබ් සයිට් වල තිබුනා. ඒවට ගොඩක් විදේශීයන් මෙය වැදගත් කමක් නැති,සාර්ථක නොවන ව්‍යාපෘතියක් විදිහට අදහස් දක්වලා තිබුණා. ඒ ඔවුන්ගේ හැටිය. අප කුමක් හෝ දෙයක් පටන් ගත්විට එය කඩා කප්පල් කිරීමට ඔවුන් මාන බලති. අප වැනි කුඩා රටක් ඉදිරියට එනවාට ඔවුන් අකමැතිය. අපේ රටේ සමහර අයද එසේ සිතයි. වැඩක් කරන්න පටන් ගන්නා විට "ඔය වැඩේ හරියන්නෙ නෑ..." කියන්නන් බොහෝ දෙනෙක් අප රටේ තවමත් සිටී. වේගා වැනි ව්‍යාපෘති සාර්ථක විය යුත්තේ අන්න එවන් වූ අයට තරු විසි වන්නටය .
         අවු 30 යුද්ධයෙන් බැට කෑ අපට සිදුවූ පාඩුව සුලුප‍ටු නොවේ. රටට වැඩක් කිරීමට සිටි බොහෝ දෙනෙකුන් විදෙස් ගත වූයේ එහෙයිනි (බුද්ධි ගලනය). මේ එළඹ තිබෙන්නේ නැගී සිටිය යුතු කාලයයි... අපේ රට සතු මොළ අන් අය සතු වීමට නොදී අප සතු කර ගැනීමයි... ඔවුන්ගෙන් රටට වැඩක් ගැනීමයි.. වේගා ව්‍යාපෘතියද ඔවුන්ට වෙනත් රටක සිට ඉහළ තාක්ෂණය යොදා සිදු කිරීමට තිබිණි. නමුත් ඔවුන් තම මවු රට අමතක නොකලේය. "අපිටත් පුලුවන්..." කියමන ඔවුන් සනාථ කරයි .මහා ලොකු සංවර්ධන කටයුතු , ජනතා සුබසිද්ධිය ගැන සිතන දේශපාලඥයින් ඇස් ඇර බැලිය යුත්තේ අප රට සතු මෙවැනි නව නිර්මාණ කරුවන් දෙසයි... එසේම අප කල යුත්තේද මෙවැනි නිර්මාණ කරුවන් හට හැකි පමණින් අත හිත දීමය...
වේගාහි නිර්මාණ කරුවනි... ඔබ අපට අභිමානයකි...ආඩම්බරයකි...!

2 comments :

  1. what is present position of vega now? have they succeeded?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya! see First vega acceleration...
      http://bitly.com/1MzPXIl

      Delete

එකතුවෙන්න...

 
         
 

tech එකේ ඉන්න අය

Contact Form

Name

Email *

Message *

ජනප්‍රිය ලිපි

ලිපි එකතුව

ආව ගිය අය

page visitor counter

ලිපි කියවා ඇති ගණන

© 2017 tech සයුර . Powered by Blogger.
tech සයුර Copyright © All rights reserved.